luni, 23 martie 2015

Review: Supreme Oil Duo Tratament

   Acest review se refera la un produs din gama Advance Technique Supreme Oils, de la AVON, si anume spay-ul duo tratament  Supreme Oil.

   Spray-ul are 100 ml, un pret prietenos si promite un par mai stralucitor si mai hidratat, datorita formulei imbunatatite cu cinci uleiuri esentiale: macadamia, camelie, marula, migdale, si seminte de struguri, ceea ce m-a facut sa-l cumpar.

   Cu toate ca sunt adepta tratamentelor naturale pentru par (ulei de ricin, uleiul de masline, uleiul de nuca de cocos etc.) am zis ca am tras lozul cel mare cu acest produs cu cinci uleiuri intr-unul.

   Supreme Oil Duo Tratament contine doua lichide separate, cel de la baza este un ulei gros, iar in partea de sus gasim un lichid deschis la culoare. Aceste doua lichide pot fi amestecate prin agitarea sticlei, ceea ce si trebuie facut inainte de aplicarea uleiului pe par.

   Din pacate, pentru mine acest ulei nu a facut minuni. Prima data l-am aplicat pe parul uscat, insa nu am simtit nicio diferenta, parul meu era la fel de...uscat.

   Ulterior l-am aplicat din ambundenta pe parul ud, dupa spalare si am observat o imbunatatire in timp a aspectului genereal al parului: este mai moale, se aseaza mai frumos si mai putine varfuri despicate.











    In concluzie, nu va asteptati la rezultate minune, de pe o zi pe alta si aplicati cu constiinciozitate uleiul pentru a vedea rezultatele. Raportul calitate pret este just, asa ca poate reprezenta o optiune pentru un par mai sanatos.

Ati incercat gama Advance Technique Supreme Oils? Si daca da, ce parere v-ati facut?

Voi cum va ingrijiti parul?

 

Un comentariu: