duminică, 17 ianuarie 2016

Cam cum ar trebui sa nu te comporti cu un client



  Am sa va povestesc despre experienta mea, destul de recenta, cu privire la realizarea unghiilor din gel. Sa fiu sincera cochetam de mult cu ideea de a-mi pune unghii cu gel, dar am avut o reticenta, deoarece auzisem tot felul de lucruri, cum ca ar distruge unghiile, ca poti lua diferite ciuperci, ca iti pot cadea unghiile etc. Lucruri care pot fi adevarate, in cele mai nefericite situatii.  In cele din urma  mi-am facut curaj, m-am documentat putin pe internet si am sunat la salon si mi-am facut programarea.
  Am optat pentru a-mi pune gel pe unghia naturala si pentru inceput am optat pentru o culoare naturala, un nude foarte aproape de culoarea pielii. Binenteles ca tipa de la salon si-a dat seama din prima ca n-am mai avut asa ceva, ca habar n-am de capul meu in ce priveste produsele si procedeul in sine. In fine, pentru prima data am plecat destul de multumita de rezultat. Cam dupa o saptamana, culoarea s-a matuit, iar colturile unghiilor mele la doua degetese dezlipisera de gel, lucru putin placut pentru ca te agati de tot felul de lucruri din jurul tau si iti intra mijerie, iar ca solutie m-am gandit ca ar fi potrivit sa le pilesc pentru a indeparta zona dezlipita pana ajung din nou sa le refac si, totodata, pentru a scapa de aceasta problema. Exceptand aceasta problema unghiile au rezistat eroic o luna pana am ajuns eu la intretinere (binenteles ca intre timp le-am tot pilit), asa ca mi-am facut programare la aceeasi tipa la care am fost si prima data.

  De data asta eram mai curajoasa si ma hotarasem sa-mi fac o culoare mai intensa si ma gandisem la un mov, imi scoate ea o serie de unghiute colorate pentru a-mi alege culoarea, in fine aleg una si-mi zice "(ranjet) asta nu este mov". In momentul acela deja verificam in minte ce culori stiu si ce ar putea fi; fiind un pic derutata de situatie ma gandeam ca o fi vreo culoare noua pe care eu n-o stiu (cu atata informatie, e greu sa tii pasul tot timpul) dupa care ea imi zice ca e mai mult visiniu..si ca-mi arata ea un mov; zic ok...Imi arata un mov, sunt de acord cu el..da drumul la treaba si ii vad pe fata ranjetul, acelasi de la faza cu movul si ma decid sa o intreb ce s-a intamplat...ea ezita sa-mi raspunda, dar totusi o incurajez sa fie sincera, si-mi zice: " vad ca ti-ai pilit unghiile...", eu: "da! de ce?! nu trebuia?!", ea: " ba da, dar data viitoare cand o faci incearca sa ti le pilesti egale"... K.O. in maxim cinci minute :)

  Pe parcursul executiei unghiilor nu am mai avut parte de "apostrofari", pentru ca in mare parte n-am mai vorbit nimic, doar am avut placerea de a asista la convorbirea dintre ea si tipa de la receptie despre diversi clienti, care nu stiu ce prostii i-au zis aleia la telefon si era mare hihineala pe seama lor.  In fine, s-a terminat toata treaba, ma duc la receptie sa platesc, in timp ce doamna se grabea sa iasa la "tigare" si-mi zice tipa de la receptie ca pe 23 decembrie, sa-i zicem Carmen, pleaca in Danemarca. Eu eram cu gandul in alta parte, deja lamurita ca voi cauta alta solutie pentru a-mi face unghiile pe viitor si o intreb: " si?! Ramai acolo?" .... pauza...dupa care, pe Carmen o bufneste rasul, in timp ce doamna de la receptie se uita la mine ca la cel mai prost copil din curtea scolii si in acel moment mi-am dat seama ca sunt inca un client dintre cei cu care discutase dansa la telefon.

  Unghiile au avut aceeasi soarta: matuire, colturi dezlipite, pilire ( cu mai multa atentie, de data asta :)), dar eu m-am hotarat ca trebuie sa fac o schimbare si cum nu voiam sa renunt la ele, dar despre asta am sa va povestesc in alt "episod".

  Scopul acestei povestiri, nu este de a dramatiza, situatia in sine fiind chiar amuzanta, ci de a impartasi cu voi experienta mea si poate, pe undeva, cineva va invata ceva din ea.

  Daca aveti si voi experiente asemanatoare, puteti sa mi le impartasiti intr-un comentariu si poate astfel impreuna mai invatam ceva.

Va pup!
Toate cele bune!

Un comentariu: