luni, 6 aprilie 2015

Trash Day No. 1

   Este prima mea postare de tip trash day si sunt foarte incantata sa impartasesc cu voi si experientele bune si pe cele mai putin bune in urma utilizarii acestor produse:


1# Ore hand cream cu ulei de masline si musetel - o crema de maine foarte buna, hidratanta, intra repede in piele si are un miros placut. Eu nu suport cremele de maini care nu se absorb repede in piele si care lasa mana cleioasa, dar nu este si cazul acestei creme.Am achizitionat-o de la Dm si mi-a fost nelipsita din geanta intreaga iarna. Cu siguranta as mai cumpara-o!

2# Acetona de la Ebelin - foarte frumos mirositoare, curata unghia bine, nu intinde culoarea, cum mi s-a intamlat pe la alte acetone, ca ramaneam cu unghia curata si restul mainii colorate. E un produs de la calitate pe care l-am achizitionat, de asemenea, de la Dm.

3# Deodorantul Obsesie Lovely de la Farmec - nu e cel mai bun deodorant pe care l-am folosit; in primul rand pentru ca nu-si indelineste functiile de baza ale unui deodorant si te trezesti la sfarsitul zilei ca..nu e ok si in al doilea rand, nici nu are un miros care sa te dea pe spate (ma duce cu gandul la perioada comunista). Va spun sincer ca nici nu l-am terminat, l-am folosit de doua ori, pentru ca am zis sa-i dau si a doua sansa, dar ...nu e genul meu. De asemenea, ei spun ca inhiba cresterea parului in zona axilara, lucru pe care, sincer, nu l-am observat. Dar ca sa echilibram un pic balanta, avem si un aspect pozitiv (care m-a facut sa-l cumpar, de altfel) si anume, faptul ca nu contine clorhidrat de aluminiu, deci e mai friendly cu corpul nostru. Eu, cu siguranta, n-am sa-l mai cumpar, dar asta nu inseamna ca am sa renunt la alte produse Farmec de care sunt foarte multumita!

4# Essentials Moisture Concentrate de la Oriflame - Aceasta crema mi-a fost recomandata de un reprezentat Oriflame, in urma remarcilor mele cu privire la tenul gras si aceneic, pe care il am si pe care nu pot pune orice. La inceput am fost reticenta, eram peste 50% sigura ca am sa ma umplu de cosuri si ca am s-o folosesc de maxim 2 ori, dupa care o fac cadou.. n-a fost asa, ba chiar m-am impacat binisor cu ea si mi-a deschis apetitul catre cremele de fata. Nu pot zice ca se absoarbe foarte repede si ca e foarte hidratanta, dar pentru tipul meu de ten a fost buna.

Cam asta ar fi de spus despre aceste produse. Sper ca v-a fost de folos postarea!

Toate cele bune!

2 comentarii:

  1. So many products! I would like to try some of these. :D

    http://perlasancheza.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. hmm, wish i knew about what this post ;)

    http://differentcands.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere