marți, 28 aprilie 2015

Trash Day No. 2

Mă bucur că am ocazia să împărtășesc cu voi părerea despre trei produse pe care le-am folosit și de care am fost mulțumită și pe care le recomand.



1#Trend It Up de la Balea un spray cu acțiune de termoprotecție la 200 ml care îmbină foarte bine acțiunea de protecția termică a părului cu formula sa hidratantă, lasând părul moale și strălucitor. Eticheta spune că spray-ul protejează părul la temperaturi de până la 200 °C, iar eu pot confirma că rutina mea de aranjare a părului presupune utilizarea feonului și a plăcii de păr destul de des, iar acest spray m-a ajutat să-l mențin sănător. Cu siguranță îl voi recumpăra!

  2#Fondul de ten Giordani Gold Mineral Therapy de la Oriflame care este un fond de ten cu acoperire medie, cu o consitență mai lichidă față de alte fonduri de ten, care oferă un aspect natural tenului, ideal pentru folosirea zilnică. Singura mea nemulțumire este faptul că se termină repede...


3# Spray-ul Feet Up de la Oriflame rămas de vara trecută este prietenul care la nevoie se cunoaște. Datorită extractului de eucalip și a mentei, acest spray te ajută să-ți răcorești imediat picioarele și să le oferi un moment de relaxare însoțit de prospețime. Datorită formulei sale acesta combate mirosul neplăcut și parfumează talpile.


Voi ați folosit aceste produse? 

Ce alte produse de acest tip ați folosit?

 Aștept comentariile voastre în secțiunea de mai jos!

 

Toate cele bune, fetelor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu