sâmbătă, 14 februarie 2015

Samponul uscat de la Batiste

Recunosc-- fiind o femeie ocupata, nu reusesc mereu sa-mi spal parul la timp. Pentru a iesi din acest impas cu un par care sa arate ca si spalat, fresh si frumos mirositor, apelez la acest produs de incredere, astfel ca nici nu pot sa-mi imaginez cum as putea sa ma mai descurc fara el.
In general, sampoanele uscate sunt sub forma de spray sau de pudra, ele absorb sebumul care acopera firele de par, il curata si lasa un miros proaspat.

Samponul uscat de la Batiste este primul produs de acest gen pe care l-am incercat si ultimul, pana in momentul de fata, dar rezultatele ma multumesc pe deplin, astfel incat nu am simtit nevoia sa incerc si altceva. In cei doi ani de cand il folosesc am incercat aproape toate produsele: original, blush, tropical, xxl volume si fruity and cheeky cherry si am fost foarte incantata de fiecare in parte.


Pe spatele recipientului se regaseste, printre altele, si modul de utilizare al samponului uscat, unul foarte usor, de altfel: se aplica de la o distanta de aprox. 30 cm, dupa care se maseaza usor (eu il pieptan ) si...asta e tot.
Realmente, imi face parul sa para ca abia a fost spalat, ii da volum si nu lasa pete albe.
Am fost placut impresionata cand am observat acest produs la vanzare in Romania, in farmaciile Sensiblu, in primul rand pentru ca imi va fi mai usor sa il cumpar si in al doilea rand pentru ca se pot bucura de un produs de calitate si alte femei ocupate, facandu-le viata mai usoara.
Sustin eficienta samponului uscat de la Batiste si il recomand tuturor persoanelor  care vor sa aibe tot timpul un par ca proaspat spalat si cu mult volum.

Pret: 30 lei
Se gaseste in farmaciile Sensiblu

Ce parere aveti despre aceasta postare?
Ati incercat samponul uscat de la Batiste? Ce impresie v-a lasat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu